پرسپولیسیها راهی دبی شدند
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی قبل تهران را به مقصد دبی ترک کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی قبل فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد فرودگاه دبی ترک کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,قرار است تمرینات تیم پرسپولیس فردا در دبی برگزار شود و سرخپوشان با پرواز ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه راهی ژاپن شوند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه