تمرین با نشاط پرسپولیس در دبی +عکس

تمرین با نشاط پرسپولیس در دبی +عکس
پرسپولیس اولین تمرین خود را در دبی برگزار کرد و بازیکن مصدوم این تیم به تمرینات گروهی برگشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرخپوشان جلسه تمرینی خود در دبی را عصر امروز (سه‌شنبه) در زمین باشگاه ایرانیان انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* بازیکنان ساعت 17 به وقت محلی عصرانه و نوشیدنی میل کردند و پس از آن راهی زمین تمرین شدند.

* تمرین از ساعت 18 آغاز شد. تعدادی از بازیکنان قبل از حضور برانکو، تمرین را شروع کردند.

* این تمرین در حضور بیش از یکصد  تماشاچی انجام شد که تعدادی از آنها به تشویق پرسپولیس و بازیکنان مشغول بودند.

* گرم کردن زیر نظر مارکو آغاز شد ولی در ادامه از احمد نورالهی که در تمرین حاضر بود خواسته شد که تمرین کشش را هدایت کند.

* تمرین بدنی با موانع، فوتبال هدفمند و فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود. در بازی فوتبال، دو گروه مهاجمان و هافبک‌های تهاجمی و عناصر دفاعی روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

* ایگور پانادیچ هم تمرین سنگینی را برای دروازه‌بان‌ها طراحی و اجرا کرد.

* احمد نورالهی که در اکثر مراحل حضور داشت، اواخر تمرین جدا شده و اختصاصی به کار با مارکو پرداخت.

* پایان بخش تمرین امروز، فوتبال در دو گروه قرمز و سفید در نیمی از زمین بود.

تصاویر مربوط به این تمرین سرخپوشان را در زیر مشاهده می‌کنید:

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس
,

* بازیکنان ساعت 17 به وقت محلی عصرانه و نوشیدنی میل کردند و پس از آن راهی زمین تمرین شدند.

* تمرین از ساعت 18 آغاز شد. تعدادی از بازیکنان قبل از حضور برانکو، تمرین را شروع کردند.

* این تمرین در حضور بیش از یکصد  تماشاچی انجام شد که تعدادی از آنها به تشویق پرسپولیس و بازیکنان مشغول بودند.

* گرم کردن زیر نظر مارکو آغاز شد ولی در ادامه از احمد نورالهی که در تمرین حاضر بود خواسته شد که تمرین کشش را هدایت کند.

* تمرین بدنی با موانع، فوتبال هدفمند و فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود. در بازی فوتبال، دو گروه مهاجمان و هافبک‌های تهاجمی و عناصر دفاعی روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

* ایگور پانادیچ هم تمرین سنگینی را برای دروازه‌بان‌ها طراحی و اجرا کرد.

* احمد نورالهی که در اکثر مراحل حضور داشت، اواخر تمرین جدا شده و اختصاصی به کار با مارکو پرداخت.

* پایان بخش تمرین امروز، فوتبال در دو گروه قرمز و سفید در نیمی از زمین بود.

تصاویر مربوط به این تمرین سرخپوشان را در زیر مشاهده می‌کنید:

,

* بازیکنان ساعت 17 به وقت محلی عصرانه و نوشیدنی میل کردند و پس از آن راهی زمین تمرین شدند.

,

* تمرین از ساعت 18 آغاز شد. تعدادی از بازیکنان قبل از حضور برانکو، تمرین را شروع کردند.

,

* این تمرین در حضور بیش از یکصد  تماشاچی انجام شد که تعدادی از آنها به تشویق پرسپولیس و بازیکنان مشغول بودند.

,

* گرم کردن زیر نظر مارکو آغاز شد ولی در ادامه از احمد نورالهی که در تمرین حاضر بود خواسته شد که تمرین کشش را هدایت کند.

,

* تمرین بدنی با موانع، فوتبال هدفمند و فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود. در بازی فوتبال، دو گروه مهاجمان و هافبک‌های تهاجمی و عناصر دفاعی روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

,

* ایگور پانادیچ هم تمرین سنگینی را برای دروازه‌بان‌ها طراحی و اجرا کرد.

,

* احمد نورالهی که در اکثر مراحل حضور داشت، اواخر تمرین جدا شده و اختصاصی به کار با مارکو پرداخت.

,

* پایان بخش تمرین امروز، فوتبال در دو گروه قرمز و سفید در نیمی از زمین بود.

,

تصاویر مربوط به این تمرین سرخپوشان را در زیر مشاهده می‌کنید:

,

,

,

, ,
,

,

, ,
,

,

, ,
,

,

, ,
,

,

, ,
,

,

, ,
,

,

, ,
,

,

, ,
,

,

, ,
,

,

, ,
,
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه