در آستانه بازی با نساجی

بازیکنان پدیده شارژ مالی شدند

بازیکنان پدیده شارژ مالی شدند
بخشی از قرارداد بازیکنان تیم پدیده امروز به حساب آنها واریز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  طبق قولی که استاندار خراسان رضوی به اعضای تیم پدیده مشهد داده بود، امروز مبلغ 2 میلیارد تومان از سوی استانداری به حساب این باشگاه واریز شد تا در آستانه بازی پدیده مقابل نساجی بازیکنان این تیم شارژ روحی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با این واریزی پول دریافتی بازیکنان پدیده به حدود 32 درصد رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه