در آستانه بازی با نساجی
بازیکنان پدیده شارژ مالی شدند
بخشی از قرارداد بازیکنان تیم پدیده امروز به حساب آنها واریز شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق قولی که استاندار خراسان رضوی به اعضای تیم پدیده مشهد داده بود، امروز مبلغ 2 میلیارد تومان از سوی استانداری به حساب این باشگاه واریز شد تا در آستانه بازی پدیده مقابل نساجی بازیکنان این تیم شارژ روحی شوند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,با این واریزی پول دریافتی بازیکنان پدیده به حدود 32 درصد رسیده است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه