کشت پور: بازنشسته نیستم

کشت پور: بازنشسته نیستم
شهردار منطقه ۲ و کاندید اصلی شهرداری تهران تاکید کرد: از خدمت بنده هنوز چند سالی باقی است و اخبار مبنی بر بازنشستگی‌ام درست نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول کشت پور با توجه به انتشار برخی از اخبار نسبت به بازنشستگی‌اش گفت:من بازنشسته نیستم و فعلا کارمند شهرداری هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شهردار منطقه ۲ و کاندید اصلی شهرداری تهران تاکید کرد: از خدمت بنده هنوز چند سالی باقی است و  اخبار مبنی بر بازنشستگی‌ام درست نیست.
,
 
,
وی در پاسخ به این پرسش که اعلام شده شما در شهریورماه استعفا داده اید گفت: اینطور نبوده است.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه