سایپا بخشنامه تحویل پراید به جای ساندرو را پس گرفت+ سند
شرکت سایپا بخشنامه جدید خود در مورد تحویل پراید و تیبا به مشتریان ساندرو و تندر ۹۰ را لغو کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاونت بازاریابی و فروش شرکت سایپا امروز بخشنامه 19 آبان این شرکت را کان لم یکن اعلام کرد. سایپا در این بخشنامه به نمایندگیهای خود اعلام کرده بود مشتریانی که ساندرو و تندر 90 ثبتنام کردهاند، میتوانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به جای خودروی ثبتنامی خود از شرکت تحویل بگیرند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

,
,
,
, منبع:فارس
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه