اسدی: ندیدم پرچم ژاپن را باز کنند!

اسدی: ندیدم پرچم ژاپن را باز کنند!
علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز معتقد است که هواداران این تیم، پرچم ژاپن را باز نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اسدی پس از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال پرسپولیس وتراکتورسازی اظهار داشت: پرسپولیس نمایشی را که ما از این تیم انتظار داشتیم، ارائه نکرد و ما هم خیلی خوب بازی کردیم. به نظرم توپی که منجر به گل ما شد، به سر مدافع پرسپولیس برخورد کرد و آفساید نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در واکنش به فحاشی هواداران دو تیم علیه یکدیگر گفت: این اتفاق از سمت هر تیمی بیفتد، قابل قبول نیست، اما برای اصلاح این امور، باید قضاوت درست انجام شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره باز کردن پرچم کشور ژاپن توسط هواداران تبریزی گفت: من ندیدم پرچم ژاپن را باز کنند!

,

وی در واکنش به فحاشی هواداران دو تیم علیه یکدیگر گفت: این اتفاق از سمت هر تیمی بیفتد، قابل قبول نیست، اما برای اصلاح این امور، باید قضاوت درست انجام شود.

,

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره باز کردن پرچم کشور ژاپن توسط هواداران تبریزی گفت: من ندیدم پرچم ژاپن را باز کنند!

,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه