سازمان لیگ از کاپیتان پرسپولیس تجلیل می‌کند

سازمان لیگ از کاپیتان پرسپولیس تجلیل می‌کند
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که روز سه‌شنبه پیش از دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن از کاپیتان پرسپولیس تجلیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سازمان لیگ حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی این سازمان اظهار کرد: به مناسبت خداحافظی سید جلال حسینی از فوتبال ملی به منظور ارج نهادن به زحمات این بازیکن و انجام ۱۱۵ مسابقه برای تیم ملی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پیش از دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن که روز سه‌شنبه ۱۳ آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، از تلاش‌های خالصانه سیدجلال برای تیم ملی تجلیل می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تصریح کرد: حسینی نه تنها از نظر فنی یکی از با کیفیت‌ترین بازیکنان فوتبال ملی و باشگاهی فوتبال است بلکه در زمینه اخلاقی و فرهنگی نیز از جمله برترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شود. سید جلال حسینی بارها در میادین ورزشی، حرکت‌های ارزشمند فرهنگی همچون ارج نهادن به شهدا و ترویج اخلاق جوانمردی و ایثارگری را برای نسل جوان به نمایش گذاشته است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه