دبیر فدراسیون سه گانه به علت بازنشسته بودن رفت
دبیر فدراسیون سه گانه با اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستهها رفت و سرپرست جدید منصوب شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون سه گانه، در راستای اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان و عدم امکان ادامه حضور و همکاری صفری در سمت دبیر فدراسیون، نامنی سرپرست فدراسیون ضمن تشکر و قدردانی از زحمات او در طول مدت فعالیت به عنوان دبیر، با صدور حکمی علی دانشمندفرد را به سمت سرپرست جدید امور دبیری فدراسیون منصوب کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
متن حکم مذکور به این شرح است:
,
جناب آقای علی دانشمند فرد
,
سلام علیکم؛
,
با توجه به شناخت و تجربیات گرانبهای جنابعالی در ورزش سهگانه به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون سهگانه ج.ا.ا تعیین مینمایم.
,
توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام اسلامی و ورزش سهگانه از خداوند منان خواستارم.
,
انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه