استانداری خراسان با انتقال مالکیت پدیده موافقت کرد

استانداری خراسان با انتقال مالکیت پدیده موافقت کرد
مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص بحث واگذاری باشگاه پدیده مشهد توضیحاتی را ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رسولیان در خصوص آخرین وضعیت واگذاری باشگاه پدیده مشهد و تغییر مالکیت این باشگاه گفت: شرکت پدیده مادر این مسئله را پیگیری می‌کند اما ما در استانداری با کلیات این انتقال موافقت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: سایر مسائل و بحث واگذاری در دست ما نیست و مسئولان خود شرکت پدیده مادر باید این کارها را بررسی و انجام دهند.

مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی درباره اینکه شاید این تعلل باعث شود متقاضی باشگاه پدیده پشیمان شود، افزود: فکر نمی‌کنم بحث پشیمانی وجود داشته باشد و این حرف‌ها به گوش ما نرسیده اما به هر حال برای این انتقال باید بررسی‌هایی از سوی دوطرف صورت گیرد. ما هیچ زمانی برای انتقال تعیین نکردیم و فقط با کلیات این انتقال موافقت شده است به همین دلیل سایر مسائل در دست خود مسئولان شرکت است.

,

وی ادامه داد: سایر مسائل و بحث واگذاری در دست ما نیست و مسئولان خود شرکت پدیده مادر باید این کارها را بررسی و انجام دهند.

,

مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی درباره اینکه شاید این تعلل باعث شود متقاضی باشگاه پدیده پشیمان شود، افزود: فکر نمی‌کنم بحث پشیمانی وجود داشته باشد و این حرف‌ها به گوش ما نرسیده اما به هر حال برای این انتقال باید بررسی‌هایی از سوی دوطرف صورت گیرد. ما هیچ زمانی برای انتقال تعیین نکردیم و فقط با کلیات این انتقال موافقت شده است به همین دلیل سایر مسائل در دست خود مسئولان شرکت است.

,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه