مارادونا در بیمارستان بستری شد

مارادونا در بیمارستان بستری شد
دیه‌گو مارادونا سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین راهی بیمارستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیه‌گو مارادونا، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال به دلیل خونریزی داخلی معده‌اش در بیمارستانی در بوینوس آیرس، پایتخت کشورش بستری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او پیش از عزیمت به مکزیک برای تداوم همکاری با باشگاه دورادوس نزد پزشکان رفته بود تا تحت معاینه ادواری قرار بگیرد اما معاینات نشان داد از ناحیه معده دچار خونریزی داخلی شده و به همین دلیل در بیمارستانی در شهر بوینس آیرس آرژانتین بستری شد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه