ذوب آهن به دنبال شکایت از تراکتورسازی

ذوب آهن به دنبال شکایت از تراکتورسازی
باشگاه ذوب آهن شکایت خود از تراکتورسازی بابت جذب 3 بازیکن سرباز از این تیم را بار دیگر پیگیری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلنا، نیم فصل لیگ برتر هفدهم فوتبال ایران شاهد تنش میان دو باشگاه ذوب آهن و تراکتورسازی بودیم؛ در آن مقطع تراکتورسازان با جذب احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی‌فر 3 ستاره تیم ذوب آهن به عنوان بازیکن سرباز انتقادهای زیادی را متحمل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئولان ذوب آهن در همان مقطع با شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال خواهان رسیدگی به این موضوع شدند.

,

چند ماه قبل نیز علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در سفری که به اصفهان داشت و دیدار با سعید آذری سعی در حل و فصل این موضوع کرد اما حالا مسئولان ذوب آهن بار دیگر از طریق کمیته تعیین وضعیت خواهان رسیدگی به وضعیت سربازان خود هستند وباید دید در آینده چه اتفاقات جدیدی در این باره رخ می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه