اخبار داغ

به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی؛

۹۱۷ پروژه در استان مرکزی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

۹۱۷ پروژه در استان مرکزی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: تا این لحظه مجموعاً حدود ۹۱۷ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی اعم از عمرانی و اقتصادی برای دهه مبارک فجر با ارزشی بالغ بر ۲۱۶۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛  سعید فرخی معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی شامگاه چهار شنبه در جلسه شورای راهبری و سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی ضمن تشکر از همه زحماتی که برای برگزاری هر چه مناسب تر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کشیده شده است گفت: قطعاً برنامه های امسال شرایط خاصی را خواهند داشت و با توجه به شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» همه برنامه ها با هدف ایجاد حس امیدواری و امید به آینده برگزار خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

فرخی با تکیه بر گزارش های اخذ شده از دستگاه های مختلف تشریح کرد: تا این لحظه مجموعاً حدود ۹۱۷ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی اعم از عمرانی و اقتصادی برای دهه مبارک فجر با ارزشی بالغ بر ۲۱۶۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

,

وی ادامه داد: این آمار دچار تغییرات خواهد شد زیرا برخی از دستگاه ها گزارش خود را ارسال نکرده اند و از طرفی طبیعتاً یک سری از پروژه‌ها نیز ممکن است زمان افتتاحشان با تأخیر رو به رو شود چون امسال افتتاح پروژه ها را به دهه فجر محدود نکردیم و از دستگاه ها خواستیم پروژه هایی که قابلیت افتتاح دارند را تا پایان سال اقدام کنند.

,

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی ضمن ابراز خوشحالی از حجم پروژه های اقتصادی تصریح کرد: علی رغم شرایط خاص اقتصادی و با توجه به تمام سعی که همه دشمنان نظام کردند تا اینکه وضعیت اقتصادی مملکت را با چالش مواجه کنند اما حجم خوب و قابل قبولی از پروژه های اقتصادی و عمرانی امسال افتتاح خواهد شد.

,

وی ضمن اشاره به اینکه از ۲۱۶۸ میلیارد تومان پروژه های افتتاحی در حوزه عمرانی و اقتصادی تا این لحظه چیزی حدود ۱۳۳۴ میلیارد تومان به پروژه های افتتاحی اقتصادی اختصاص دارد اظهار کرد: اینکه روی پروژه های اقتصادی تأکیدداریم، زیرا این کاری است که مردم انجام می‌دهند و وقتی مردم آمدند و کار اقتصادی انجام دادند یعنی سرمایه‌گذاری آنجا صورت گرفته است و یعنی امیدوارند؛ که همین امیدواری برای ما می‌تواند مایه خوشحالی باشد.

,

فرخی با تأکید بر اینکه خوب است که این موارد را اطلاع‌رسانی کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم بیان کرد: باید در بحث اطلاع‌رسانی کار کرد زیرا در حال حاضر خیلی ها دارند برعکسش عمل می کنند و از صبح اخبار بد را به مردم منتقل و سعی می کنند مردم را از آینده کشور ناامید کنند ولی باید این حس تغییر کند و باید استراتژی ما چیز دیگری باشد که امسال قطعاً همین طور خواهد بود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

, رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:,

اجرای سرود ۴۰ هزار نفری در سراسر کشور در روز ۱۲ بهمن ماه/ ارائه ۳۵۰۰ برنامه محوری از سوی دستگاه ها

, اجرای سرود ۴۰ هزار نفری در سراسر کشور در روز ۱۲ بهمن ماه/ ارائه ۳۵۰۰ برنامه محوری از سوی دستگاه ها, اجرای سرود ۴۰ هزار نفری در سراسر کشور در روز ۱۲ بهمن ماه/ ارائه ۳۵۰۰ برنامه محوری از سوی دستگاه ها,

عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این جلسه ضمن بیان اینکه تا به حال ۳۵۰۰ برنامه ی محوری از سوی دستگاه ها برای اجرا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شده است گفت: در سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی برنامه سراسری در همه شهرستان ها خواهیم داشت. همچنین دو برنامه هم به طور ویژه طبق سنوات گذشته یکی در خمین و یک برنامه هم در اراک برگزار خواهد شد.

,

هاشمی ضمن بیان اینکه به دلیل تقارن ۱۲ بهمن با روز جمعه زنگ انقلاب شنبه۱۳ بهمن ماه در مدارس به صدا در خواهد آمد عنوان کرد: برای روز ۱۲ بهمن به صورت مشترک و واحد در سراسر کشور ۴۰ هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سرودی را اجرا خواهند کرد که از این تعداد سهم استان ۱۰۰۰ نفر است که در روز ۱۲ در مصلی اراک این سرود را هماهنگ با سراسر کشور اجرا خواهند کرد.

,

وی بیان کرد: در شهر اراک برنامه روز ۲۲ بهمن ساعت ۸:۳۰ صبح همزمان با سرود ۱۳۵۷ نفری و دیگر  برنامه های فرهنگی در میدان شهدا آغاز می شود و از همان ابتدا تا شروع راهپیمایی روی آنتن زنده قرار میگیرد.

,

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی:

, معاون پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی:,

پیش بینی ۲۷۰ عنوان در قالب ۴۲۰۰ برنامه

, پیش بینی ۲۷۰ عنوان در قالب ۴۲۰۰ برنامه, پیش بینی ۲۷۰ عنوان در قالب ۴۲۰۰ برنامه,

علی شیرخانی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن بیان اینکه در آموزش و پرورش۴۲۰۰ برنامه با ۲۷۰ عنوان پیش بینی کرده است گفت: در نمایشگاهی که به منظور ۴۰ سالگی انقلاب پیش بینی شده است ۱۵ غرفه به آموزش و پروش اختصاص داده شده که ۴ غرفه آن به تشکل های دانش آموزی و ۷ غرفه در اختیار معاونت های اداری و استثنایی و نوسازی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد و همچنین قرار است در این نمایشگاه به وضعیت خدمات، توسعه و پیشرفت کشور قبل و بعد از انقلاب به صورت مقایسه ای پرداخته شود.

,

شیرخانی ۴۰ مدرسه ۴۰ دل گویه ویژه دختران، ۴۰ مدرسه ۴۰ کیک انقلاب، ۴۰ مدرسه ۴۰مشاعره، ۴۰ مدرسه ۴۰ شعر انقلاب، ۴۰ دانش آموز ۴۰ مهارت ( عکس پوستر و خیاطی) و ۴۰ اعزام کاروان نور به مناطق جنوب و اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری را از جمله برنامه های این اداره کل عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه