مجوز جدید درباره برداشت از خودپردازها
طبق روال سالهای قبل، بانک مرکزی به بانک ها مجوز افزایش سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز را در آستانه نوروز داده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیاز به پول نقد در آستانه عیدنوروز و ایام عید به طور طبیعی افزایش می یابد که همین امر موجب شده تا بانک مرکزی در ایام نزدیک به عید نوروز، مجوز افزایش برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز را صادر کند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امسال نیز به مانند سالهای قبل، بانک مرکزی در آستانه ایام نوروز مجوز افزایش سقف برداشت پول از دستگاه خودپرداز از ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان را ابلاغ کرد که در همین راستا سقف برداشت پول از ۲۰ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه افزایش پیدا میکند.
,
بانکها مجاز هستند از ۲۰ اسفندماه نسبت به افزایش برداشت نقدی دستگاه های خودپرداز اقدام کنند؛ این مجوز تا ۱۷ فروردین ۹۸ برای بانک ها اعتبار خواهد داشت.
,
منبع: تسنیم
]
ارسال دیدگاه