برانکو و شفر با هم رو در رو نشدند

برانکو و شفر با هم رو در رو نشدند
سرمربیان تیم پرسپولیس و استقلال در حاشیه نشست خبری قبل از دربی با یکدیگر رو در و نشدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و استقلال در آستانه دربی ۸۹ با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
* یک خانواده شیرازی مقابل سازمان لیگ آمده بودند تا با مربیان دو تیم عکس یادگاری بگیرند.
,
 
,
* شفر زمانی که به سالن نشست خبری آمد با تمام خبرنگاران و عکاسان دست داد.
,
 
,
* شفر یک مچ بند آبی رنگ به دستش بسته بود و با دیدن فردی که لباس قرمز به تن داشت به او گفت که مچ بند من از لباس تو خوش رنگ‌تر است.
,
 
,
* شفر از خبرنگاران درباره اینکه خبرنگاران استقلال بیشتر در سالن حضور دارند یا پرسپولیسی، پرسید که خبرنگاران به او گفتند خبرنگاران پرسپولیسی بیشتر هستند.
,
 
,
* برانکو زمانی که قصد ورود به سالن کنفرانس را داشت با چند نفر از هواداران پرسپولیس بیرون از سازمان لیگ عکس یادگاری گرفت و به آنها امضا داد.
,
 
,
* به دلیل دیر رسیدن برانکو به سالن کنفرانس او و شفر رو در رو نشدند.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه