این 3 امتیاز از همه چیز واجب‌تر بود

انصاری: دوست داریم تا آخرین بازی صدرنشین باشیم

انصاری: دوست داریم تا آخرین بازی صدرنشین باشیم
مدافع تیم پرسپولیس گفت: از الان صحبت برای قهرمانی خیلی زود است و دوست داریم تا آخرین بازی صدرنشین باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد انصاری پس از پیروزی این تیم مقابل استقلال در دربی 89 گفت: تا پایان بازی‌ها زمان زیادی باقی مانده اما این سه امتیاز از همه چیز واجب‌تر بود امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. سوای نتیجه و سه امتیاز مسابقه ما بازی خوبی را ارائه دادیم و بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشتند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درخصوص قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: از الان خیلی زود است که برای قهرمانی صحبت کنیم،‌ما دوست داریم تا آخرین بازی صدرنشین باقی بمانیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. 

, دامه,

انصاری در مورد صحنه‌های جنجالی دربی 89 گفت: امیدواریم این صحنه‌ها کمتر پیش بیایند. با این حال کیفیت این بازی نسبت به دربی‌های گذشته بیشتر بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه