این 3 امتیاز از همه چیز واجبتر بود
انصاری: دوست داریم تا آخرین بازی صدرنشین باشیم
مدافع تیم پرسپولیس گفت: از الان صحبت برای قهرمانی خیلی زود است و دوست داریم تا آخرین بازی صدرنشین باشیم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد انصاری پس از پیروزی این تیم مقابل استقلال در دربی 89 گفت: تا پایان بازیها زمان زیادی باقی مانده اما این سه امتیاز از همه چیز واجبتر بود امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. سوای نتیجه و سه امتیاز مسابقه ما بازی خوبی را ارائه دادیم و بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشتند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی درخصوص قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: از الان خیلی زود است که برای قهرمانی صحبت کنیم،ما دوست داریم تا آخرین بازی صدرنشین باقی بمانیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.
, دامه,انصاری در مورد صحنههای جنجالی دربی 89 گفت: امیدواریم این صحنهها کمتر پیش بیایند. با این حال کیفیت این بازی نسبت به دربیهای گذشته بیشتر بود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه