گیتیپسند جریمه شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه گیتیپسند اصفهان را به دلیل اتفاقات دیدار این تیم برابر مس سونگون جریمه کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتسال گیتیپسند اصفهان و مس سونگون برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم گیتیپسند، تخلفاتی مبنی بر شعار علیه مقامات رسمی وپرتاب اشیا رخ داد. این تیم به انجام یک مسابقه بدون حضور تماشاگر و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رأی در خصوص جریمه نقدی قطعی و در خصوص انجام یک بازی بدون حضور تماشاگر قابل تجدید نظر است)
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مجید زارعی مربی تیم مس سونگون نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه، به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
,
منبع: تسنیم
]
ارسال دیدگاه