شیری: در سه جام برای قهرمان می‌جنگیم

شیری: در سه جام برای قهرمان می‌جنگیم
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ ما در سه جام برای قهرمانی می‌جنگیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شیری پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان واقعاً خسته‌اند و واقعاً توان نداریم مدام در حال بازی کردن هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: ما در سه جام برای قهرمانی می‌جنگیم و می‌خواهم با انجام بازی‌های خوب به هدف‌مان برسیم.
,
 
,
منبع: فارس 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه