اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب‌ فاضلاب روستایی استان زنجان:

مشکل آب شرب ۳۰ روستای استان زنجان امسال برطرف می‌شود/ ۵۷ روستا از بحران آب شرب خارج شد

مشکل آب شرب ۳۰ روستای استان زنجان امسال برطرف می‌شود/ ۵۷ روستا از بحران آب شرب خارج شد
مدیرعامل شرکت آب‌ فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های شرکت در آب رسانی به روستاها گفت: 30 روستای استان زنجان امسال از بحران آب خارج می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; رضا کابلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های شرکت آبفار استان زنجان در خروج روستاهای مشکل‌دار از وضعیت بحرانی آب اظهار کرد: امسال 30 روستایی که مشکل آب دارند و آب شرب آنها در وضعیت بحرانی است در برنامه قرار دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: امسال حل مشکل آب شرب روستاهای بزرگ را در برنامه داریم به همین علت تعداد روستاهایی که در برنامه هستند نسبت به گذشته کم است.

,

مدیرعامل شرکت آب‌ فاضلاب روستایی استان زنجان تصریح کرد: سال گذشته 60 روستا را در برنامه داشتیم علارغم مشکلاتی که در بحث اعتبارات وجود داشت موفق شدیم 57 روستا را از وضعیت بحرانی خارج کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه متاسفانه سه روستای باقی مانده نیز جزو برنامه‌ها ما در سال جاری است بیان کرد: از ابتدای امسال نیز عملیات حل مشکل آب در تعدادی از روستاها آغاز شده است.

,

کابلی با اشاره به اینکه در مجموع 212 روستای استان زنجان وضعیت بحرانی قرار داشت افزود: در سال 96، مشکل آب 89 روستا و در سال 97، 57 روستای استان زنجان برطرف شد.

,

وی با اشاره به اینکه در سال 96 و سال گذشته توانستیم از اعتبارات ملی به خوبی استفاده کنیم افزود: شرکت آبفار استان زنجان در جذب اعتبارات ملی جزو دستگاه‌های برتر استان زنجان است.

,

مدیرعامل شرکت آب‌ فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره به حضور پررنگ مشارکت‌های مردمی در استان زنجان عنوان کرد: مردم در پروژه‌های آبرسانی در روستاها مشارکت‌های خوبی دارند و این مشارکت‌ها در اجرای عملیات پروژه‌ها بسیار تاثیر گذار است.

,

وی با اشاره به اینکه در سال 98 برای 32 روستا قرار است با کندن چاه و قنات و چشمه انجام تامین آب انجام دهیم گفت: ساخت 66 ایستگاه پمپاژ آب نیز را نیز در برنامه داریم.

,

کابلی با اشاره به اینکه اعتبارات سوم پیش‌بینی شده برای شرکت آبفار مشارکت‌های مردمی و خیرین بوده است، خاطر نشان کرد: فعالیت استان در حوزه خیرین یک طرح پایلوت در سطح کشور در حال فعالیت بوده و مردم همیشه پای کار بوده‌اند و هزینه تمام شده پروژه‌ها برای شرکت آبفار به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.//ع

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه