نیمار ۳ جلسه محروم شد

نیمار ۳ جلسه محروم شد
نیمار مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، از سه دیدار بعدی رقابت‌های اروپایی محروم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در حکم جدید خود، نیمار مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه را از سه دیدار اروپایی محروم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیمار ,

پس از شکست ۳ بر یک شاگردان توخل مقابل منچستر یونایتد در دیدار برگشت و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، نیمار در پستی اینستاگرامی به داوران این مسابقه توهین کرد. یوفا نیز نیمار را به سه جلسه محرومیت از دیدارهای آینده که در مسابقات اروپایی به میدان خواهد رفت، محکوم کرد.

, توخل, اینستاگرامی,

 

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه