حسینی: همه دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند

حسینی: همه دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند
کاپیتان پرسپولیس معتقد است تیمش دشمن زیاد دارد و همه به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان گفت: از هواداران به خاطر حمایت‌شان ممنونم. خودشان می‌دانند که چقدر دشمن دارند و همه چیز به ضررشان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید جلال حسینی , پرسپولیس , سپاهان ,

وی افزود: اتفاقاتی را که روی سکوها افتاد را همه شاهد بودند و همه چیز به ضرر پرسپولیس است. متأسفانه همه دنبال این هستند که به پرسپولیس ضربه بزنند و کاری نمی‌شود کرد. قهرمانی و همه چیز سخت است. رای‌های کمیته اخلاق را نگاه کنید؛ نتیجه می‌گیرید که همه چیز سخت است.

,

وی افزود: اتفاقاتی را که روی سکوها افتاد را همه شاهد بودند و همه چیز به ضرر پرسپولیس است. متأسفانه همه دنبال این هستند که به پرسپولیس ضربه بزنند و کاری نمی‌شود کرد. قهرمانی و همه چیز سخت است. رای‌های کمیته اخلاق را نگاه کنید؛ نتیجه می‌گیرید که همه چیز سخت است.

,

 

,
منبع: ایسنا
, منبع: ایسنا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه