بنیتمیم از سرپرستی فدراسیون کشتی کنار گذاشته شد
با رای اعضای مجمع فدراسیون کشتی، حمید بنیتمیم از سرپرستی فدراسیون کشتی برکنار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظهر امروز اعضای مجمع فدراسیون کشتی و روسای هیأتهای استانی در فدراسیون کشتی تشکیل جلسه دادند که در حاشیه این جلسه با توجه به اتمام دوره سرپرستی بنی تمیم رأیگیری در خصوص ادامه فعالیت وی به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی صورت گرفت که در نهایت با اختلاف یک رأی وی کنار گذاشته شد و اعضای مجمع تعیین سرپرست را به وزارت ورزش و جوانان محول کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,,
منبع:فارس
]
ارسال دیدگاه