واکنش علی دایی به اخراجش از سایپا
سرمربی برکنار شده تیم فوتبال سایپا به تصمیم مسئولان این باشگاه واکنش نشان داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه سایپا امروز پنجشنبه و به دنبال مصاحبهای که علی دایی در مورد مشکلات مالی این تیم داشت، سرمربی خود را برکنار کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
علی دایی پس از این تصمیم مسئولان باشگاه سایپا در صفحه شخصی اش نوشت: «مصاحبه من بعد برد مقابل ذوب آهن درباره مشکلات بچههایم بود. من همیشه و در همه حال از حق بچههایم دفاع میکنم.
,
چه سال پیش که با آن همه مشکلات آسیایی شدیم و چه امسال که با دست خالی شروع کردم و عملاً با تیم جوانان کار کردم و در بسیاری از بازیها بچههای هجده نوزده ساله بازیکنانم بودند که عالی کار کردند، از کسی باکی ندارم و همیشه از حق خودم و تیمم دفاع کرده و خواهم کرد.»
,
منبع: مهر
]
ارسال دیدگاه