پیام رئیس فدراسیون در پایان رقابتهای لیگ هجدهم
رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در پی پایان رقابتهای لیگ برتر پیامی صادر کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این پیام آمده است؛
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,لیگ برتر جذاب فصل ۹۸_ ۹۷ به پایان راه خود رسید و خاطرات میدانهای پرتب و تاب اینچنین به حافظه دوستداران فوتبال افزون شد.
, پرتب,
رقابت نزدیک و نفس گیر ۱۶ تیم از گام نخست تا ایستگاه پایانی، نو به نو صحنههای بی بدیلی را خلق کرد و در نهایت شور و حال کم نظیری را به خانواده فوتبال ارزانی داشت.
,
در وهله اول، کسب عنوان قهرمانی باشگاه پرسپولیس در این رقابتها را به مدیریت، سرمربی فهیم، کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می گویم.
, می, گویم,
بی شک، آرزوی موفقیت قلبی مردم ایران حصول موفقیت برای تمام نمایندگان شایسته کشورماندر فصل آتی رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا است و فدراسیون فوتبال آمادگی خود را جهت حمایت همه جانبه از پرچمداران فوتبال باشگاهی ایران در قاره کهن اعلام میدارد.
, پرچمداران,
فرصت را مغتنم شمرده و ضمن خوش آمدگویی مجدد به دو تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر، ادای احترام خاضعانه خود را بابت زحمات مدیران، مربیان و به ویژه بازیکنان دو باشگاه مردمی استقلال خوزستان و سپیدرود رشت نثار این عزیزان میکنم.
, آمدگویی,
باشد که برپایی رویداد لیگ برتر، توشه مناسبی برای فردای فوتبال ما باشد.
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه