کمیته اخلاق بیرانوند را محروم کرد

کمیته اخلاق بیرانوند را محروم کرد
دروازه بان پرسپولیس تا اطلاع ثانوی از انجام کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق اخبار رسیده علیرضا بیرانوند بدلیل رفتار ناشایست با مامور نیروی انتظامی در حاشیه بازی پرسپولیس و پارس جنوبی و همچنین عدم حضور در جلسه رسیدگی کمیته اخلاق علیرغم دعوت قبلی، با دستور موقت فعلاً از انجام کلیه فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
منبع: فارس
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه