واکنش سرمربی تاتنهام پس از شکست مقابل لیورپول

واکنش سرمربی تاتنهام پس از شکست مقابل لیورپول
مائوریسیو پوچتینو امیدوار است تیمش از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا درس بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مائوریسیو پوچتینو پس از شکست ۲ - صفر تاتنهام در بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول تلاش شاگردانش را مورد ستایش قرار داد. سرمربی آرژانتینی تاتنهام در پایان این رقابت اظهار داشت: قبل از هر چیز تلاش بازیکنانم را می‌ستایم. در این فینال جنگیدیم و من از این بابت احساس غرور می‌کنم. دریافت گل زود هنگام از روی نقطه پنالتی ناراحت‌کننده و کاملاً از روی بدشانسی ما بود. در نیمه دوم مقابل تیمی جنگنده و سرسخت بازی خوبی ارائه کردیم. وقتی یک بر صفر عقب افتادیم، برنامه کلی تیم را عوض کردم که اصلاً کار آسانی نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
«پوچ» در ادامه اظهار داشت: در اولین فینال‌مان در لیگ قهرمانان خوب بودیم و حالا به آینده امیدوار هستیم. به مربیگری برای این بازیکنان افتخار می‌کنم و باید به لیورپول هم تبریک بگویم چون فصل فوق‌العاده‌ای داشت. لیورپول از تجربه فینال فصل قبل درس گرفت و ما هم باید برای آینده از این شکست چیزهای زیادی بیاموزیم.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه