اخبار داغ

چاله های بدون حفاظ در پارک غدیر یاسوج در کمین کودکان+تصاویر

چاله های بدون حفاظ در پارک غدیر یاسوج در کمین کودکان+تصاویر
خطر در کمین کودکانی است که در پارک غدیر یاسوج بازی می کنند تاریکی در برخی مکان ها و چاله هایی که بدون محافظ رها شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس،  پارک غدیر یاسوج که در جاده کمربندی پل سوم بشار قرار دارد یکی از پارک هایی است  که تنها چند سال از افتتاح آن می گذرد اما با این وجود یکی از شلوغ ترین  پارک های شهر یاسوج است، این پارک در شب های تابستان مملو از خانواده هایی است که برای تفریح به این مکان آمده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در پارک غدیر تعدادی وسایل شهربازی نیز نصب شده است و سکوهایی نیز برای استراحت و نشستن خانواده ها ایجاد شده اما با این وجود پارک غدیر یاسوج دارای مشکلاتی از جمله کمبود روشنایی و چاله هایی است که شاید اسمش را چاه بگذاریم بهتر باشد چاه هایی که یک تا یک و نیم متر عمق  دارند و به حال خود رها شده اند.

,
 
,
, ,
 
,

چند روز قبل خبری دردناک در رسانه های استان منتشر شدن آن هم افتادن پسر بچه باشتی در کانال پارک ساحلی شهر یاسوج و از دست دادن جانش بود که این اتفاق می تواند  هشداری برای مسئولان شهر یاسوج باشد ممکن است در آینده نزدیک پارک غدیر یاسوج نیز شاهد چنین  اتفاق دردناکی باشد.

,

در پارک غدیر این چاه ها بدون هیچ محافظی و در تاریکی شب به حال خود رها شده اند که نه تنها کودکان بلکه ممکن است افراد بزرگسال نیز در آن بیفتند و شاید یک فرد بزرگسال با افتادن در آن  تنها دست و پایش بشکند اما یک کودک ممکن است دچار مشکل جدی شود.

,
, ,

اگر پارک کمی روشن تر بود شاید خطر آن چاه ها کمتر بود اما تاریکی مطلق در کنار انها باعث می شود که هشداری جدی برای خانواده هایی شود که قصد دارند چند ساعتی را در پارک غدیر بگذارند.

,

انتظار می رود مسئولان استان به این موضوعات توجه کنند اگر قرار است چاله ای کنده شود بعد از کنده شدن محافظی نیز روی آن قرار دهند چرا که ممکن است خطرآفرین باشد و چاره ای برای چاله ها در پارک غدیر بیاندیشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه