شهرداری بم جام قهرمانی را بالای سر برد
لیگ برتر فوتبال بانوان با قهرمانی شهرداری بم به پایان رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان امشب در حالی پیگیری شد که شهرداری بم موفق شد در آخرین بازی خود ۲ بر یک ذوبآهن را شکست داده و به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,شهرداری بم بدون شکست لیگ امسال را به پایان برد.
,در دیگر دیدار این هفته شهرداری سیرجان جشنواره گل به راه انداخت و ۱۱ بر صفر آذرخش تهران را شکست داد.
,سیرجانیها هفته پیش قبل از پایان مسابقات نایب قهرمانی خود را قطعی کرده بودند.
,نتایج کامل هفته پایانی به شرح زیر است:
,پالایش گاز ایلام ۲- راهیاب ملل مریوان ۲
,خلیج فارس شیراز یک - ملوان ۵
,شهرداری سیرجان ۱۱ - آذرخش تهران صفر
,ذوبآهن یک - شهرداری بم ۲
,سپیدار قائمشهر ۳ - سپاهان صفر
,پارس جنوبی بوشهر ۲ - همیاری ارومیه یک
,منبع:فارس
]
ارسال دیدگاه