شهرداری بم جام قهرمانی را بالای سر برد

شهرداری بم جام قهرمانی را بالای سر برد
لیگ برتر فوتبال بانوان با قهرمانی شهرداری بم به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان امشب در حالی پیگیری شد که شهرداری بم موفق شد در آخرین بازی خود ۲ بر یک ذوب‌آهن را شکست داده و به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شهرداری بم بدون شکست لیگ امسال را به پایان برد.

,

در دیگر دیدار این هفته شهرداری سیرجان جشنواره گل به راه انداخت و ۱۱ بر صفر آذرخش تهران را شکست داد.

,

سیرجانی‌ها هفته پیش قبل از پایان مسابقات نایب قهرمانی خود را قطعی کرده بودند.

,

نتایج کامل هفته پایانی به شرح زیر است:

,

پالایش گاز ایلام ۲- راهیاب ملل مریوان ۲

,

خلیج فارس شیراز یک - ملوان ۵

,

شهرداری سیرجان ۱۱ - آذرخش تهران صفر

,

ذوب‌آهن یک - شهرداری بم ۲

,

سپیدار قائمشهر ۳ - سپاهان صفر

,

پارس جنوبی بوشهر ۲ - همیاری ارومیه یک

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه