مدافع تیم ملی ایران رسماً پرسپولیسی شد
مدافع خوزستانی تیم ملی کشورمان پس از جلسه امروز یک شنبه خود با مدیرعامل باشگاه، با قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان پیوست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین کنعانیزادگان ساعت ۱۹ امروز در پی مذاکرات قبلی خود، در محل باشگاه حضور پیدا کرد و نشستی را با ایرج عرب داشت که منجر به توافق نهایی و عقد قرارداد با پرسپولیس شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,کنعانیزادگان سال ۱۳۹۰ در پرسپولیس حضور داشت، ولی در ادامه برای خدمت سربازی به ملوان رفت. وی پس از سربازی به پرسپولیس ملحق نشد و شانس قهرمانی با سرخپوشان را به دست نیاورد، ولی حالا برای قهرمانی با پرسپولیس به تیم سابق خود ملحق شده است.
,وی سال گذشته برای ماشینسازی بازی کرد و سابقه بازی در تیمهای ملی زیر ۱۷ سال، زیر۲۰ سال و بزرگسالان را دارد.
,منبع: میزان
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه