شریفی از پرسپولیس کنار گذاشته شد
مهاجم تیم پرسپولیس از لیست این تیم کنار گذاشته شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که همه منتظر هستند تا گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس و دیگر بازیکنان مازاد این تیم را اعلام کند امشب مهدی شریفی مهاجم این تیم از بازیکنان و هم تیمی هایش خداحافظی کرد و از آنها حلالیت طلبید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,بعد از تمرین امشب مهدی شریفی با برداشتن وسایل شخصی خود از ورزشگاه شهید کاظمی از همتیمیهای خود حلالیت طلبید و به نظر میرسد که این بازیکن سومین بازیکن پرسپولیس باشد که در لیست مازاد قرار گرفته است.
,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
ارسال دیدگاه