کاهش محرومیت منصوریان و محمدزاده

کاهش محرومیت منصوریان و محمدزاده
کمیته استیناف رای خود را در خصوص دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن اصفهان صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دیدار نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن اصفهان مبنی محکومیت تیم نفت مسجد سلیمان به پرداخت 200 میلیون ریال بابت فحاشی تماشاگران به داور و پرتاب اشیا و نارنجک به داخل زمین و محرومیت وحید محمدزاده، بازیکن و علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن به ترتیب به دو و سه جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات فوتبال و پرداخت جریمه نقدی بابت رفتار غیرورزشی و اهانت به داور و نماینده فدراسیون، با توجه به گزارش مقامات مسئول مسابقه  واحراز وقوع تخلف از ناحیه ایشان و مدافعات غیر موثر و غیر موجه تجدید نظرخواهان‌ها و با در نظر گرفتن اصل تناسب تنبیهات مقرره با تخلفات ارتکابی و نظر به سوابق رفتاری و اخلاقی تجدید نظر خواهان‌های ردیف سوم و چهارم النهایه در اصل موضوع، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، به عمل نیامده و مستندا به ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره را با تعدیل تعداد جلسات وحید محمدزاده و علیرضا منصوریان به یک جلسه در نتیجه با اصلاح مزبور تایید می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
با توجه به احکام صادره باشگاه نفت مسجد سلیمان 200 میلون ریال جریمه، وحید محمد زاده یک جلسه و علیرضا منصوریان 2 جلسه از همراهی ذوب‌آهن محروم هستند و یک جلسه از محرومیت هر دو نفر کاسته شده است.
,
 
,
منبع: فدراسیون فوتبال
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه