اخبار داغ

ظریف و لاوروف هفته آینده در مسکو دیدار می‌کنند

ظریف و لاوروف هفته آینده در مسکو دیدار می‌کنند
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد وزیر امور خارجه این کشور هفته آینده در مسکو با همتای ایرانی خود دیدار خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در نشست خبری هفتگی خود اعلام کرد سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور روز دوم سپتامبر (11 شهریورماه) در مسکو با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، لاوروف و ظریف در نشست هفته آینده خود درباره مسائل جاری، روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله برجام، آخرین تحولات منطقه خلیج فارس و ... بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

,

ماریا زاخارووا در ادامه اظهارات خود با انتقاد از تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورش که اجرای آنها از هفته گذشته رسماً آغاز شده است، اظهار داشت: «تصمیم آمریکا برای تحریم روسیه چیزی جز پشیمانی و تأسف به همراه ندارد. جای تأسف است که بقایای روابط آمریکا و روسیه دارد به‌طور کامل فدای شرایط پیش از انتخابات آمریکا می‌شود. تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه فرصت‌های موجود برای عادی‌سازی روابط دوجانبه را کاهش می‌دهد.»

,

کاخ سفید روز جمعه سوم آگوست (11 مردادماه) اعلام کرد که در ارتباط با قضیه «مسمومیت اسکریپال» بسته تحریمی جدیدی را از روز 19 آگوست (28 مرداد) علیه روسیه به اجرا خواهد گذاشت. اجرای این تحریم‌ها از هفته گذشته آغاز شده است.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه