اخبار داغ

امام‌جمعه نهاوند در دیدار با خانواده شهدا:

خانواده شهدا افتخار ایران اسلامی هستند

خانواده شهدا افتخار ایران اسلامی هستند
امام‌جمعه نهاوند گفت: خانواده‌های شهدا با پرورش جوانانی مؤمن و باایمان که با شجاعت از کشور اسلامی دفاع کردند و جان‌عزیزشان را تقدیم کردند برای همیشه باعث افتخار ایران اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته وحدت گفت: شهدای گران‌قدر کشورمان با رشادت و ایثار در مقابل دشمنان ایستادند و شجاعانه اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: امروز همه جبهه کفر و نفاق درصدد هستند تا به کشور ضربه بزنند و وظیفه ما است که راه شهدا را ادامه دهیم و اجازه ندهیم دشمنان به اهداف شومشان برسند.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: خانواده شهدا چشم‌وچراغ ملت ایران اسلامی هستند و باعث افتخار است که به دیدار خانواده شهدا می‌آییم و این وظیفه ما است.

,

وی ادامه داد: شهدا راه را به ما نشان داند و ما وظیفه‌داریم با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب به‌خوبی مسیر شکوهمند انقلاب را ادامه دهیم.

,

مغیثی گفت: امروز دشمنان درصدد کمرنگ کردن ارزش‌های ایثار و شهادت در بین نسل جوان با جنگ نرم هستند که باید هوشیار باشیم و با معرفی شهدا هرچه بیشتر نسل جوان را با شهدا آشنا کنیم.

,

وی بیان داشت: شهدا بر گردن همه ما حق بزرگی دارند و عزت و امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک و مطهر شهدا است.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: خانواده شهدا با پرورش جوانانی شجاع و ایثارگر دشمنان را ناامید کردند و ما امروز طبق وصایای شهدا باید به فرامین ولی‌فقیه عمل کنیم تا نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

,

وی گفت: آمریکایی‌ها به‌عنوان دشمن اصلی ملت ایران دست از دشمنی با مردم ایران بر نخواهد داشت و وظیفه ما هم مقابله و مقاومت در مقابل آن‌ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه