اخبار داغ

از امروز؛

عرضه قلیان در اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

عرضه قلیان در اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان در مورد بازرسی ها با توجه به شیوع بیماری کرونا توضیحاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: قبل از شیوع و نگرانی ها در مورد بیماری کرونا بازرسی ها بیشتر روی اقلام و کالاهایی بود که مردم در ایام نوروز مورد استفاده قرار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان تصریح کرد: کالاهایی که بیشتر افزایش تقاضا در آن با توجه به بیماری کرونا ایجاد شده بیشتر در داروخانه ها عرضه می شود که بازرسی اصناف برای نظارت در این زمینه با معاونت غذا و دارو همکاری دارد.
,
 
,
وی افزود: واحدهای صنفی آرایشی بهداشتی اجازه عرضه ماسک و کالاهایی در این زمینه را ندارند و این موضوع هم به آن ها اعلام شده است.
,
 
,
محمدی فشارکی در بخش دیگر ی از صحبت های خود اظهار کرد: همچنین به تمام چایخانه ها ابلاغ شده است که چایخانه ها به هیچ عنوان اجازه عرضه قلیان را ندارند و هر کجا عرضه قلیان انجام شود، بازرسی اصناف با آن برخورد و همچنین اداره اماکن نیز این واحد را پلمپ خواهد کرد.
,
 
,
وی افزود: روز سه شنبه به اتحادیه  اعلام شده که از روز چهارشنبه 7 اسفند هیچ چایخانه ای نباید قلیان عرضه کند و این تا زمانی که وزارت بهداشت اعلام کند که بیماری کرونا از بین رفته است، ادامه خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه