اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/در خانه بمانیم

تصاویر/در خانه بمانیم
زمان دست ماست و موقع پیشگیری... پس فراموش نکنید: «خانه از هر جایی امن تر است»
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛روزنامه «چاینا دیلی» چاپ چین که از قدیمی‌ترین روزنامه های این کشور بوده و هم اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آنلاین و مشترک دارد، در خبری مورخ 11 اسفند 1398، به نقل از «ژونگ نانشان» کارشناس کمیته امور خارجه و بهداشت چین اعلام نمود که بیش از 50٪ بیماران مبتلا به ویروس کرونا، هنگام بستری شدن تب نداشته اند.
این یعنی بیماری کرونا یا کویید 19 حتی با غربالگری عمومی هم به طور کامل شناسایی نمی‌شود. با استفاده از دستگاه های تب سنج، تنها نیمی از ناقلان ویروس شناسایی می شوند و ممکن است افرادی مبتلا اما بدون علایم در کنار شما باشند.
از آنجا که مسئولان کشورمان اعلام کرده اند این بیماری، حداقل تا اوایل اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت، تصور کنید امروز، 2 ماه آینده است؛ یعنی 18 اردیبهشت سال 1399 و دور از جان شما و خانواده شما، عزیزی یا عزیزانی را به علت ویروس کرونا از دست داده‌اید. به‌شدت غمگین هستید و آرزو می‌کنید ای کاش این بیماری را جدی می‌گرفتید و زمان به عقب برمی‌گشت و ۲ ماه قبل بود و از خانه بیرون نمی‌آمدید و به بقیه اعضا خانواده هم اجازه خروج نمی‌دادید تا عزیزان‌تان به این بیماری مبتلا نمی‌شدند و عزیز یا عزیزان خود را از دست نمی‌دادید.
حالا زمان دست ماست و موقع پیشگیری... پس فراموش نکنید: «خانه از هر جایی امن تر است»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,

, , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه