رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای سبزوار خبر داد:
کاهش 85 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی سبزوار
محمد عابدی پور از کاهش 85 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار خبر داد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عابدی پور در گفتگو با صبح توس، با اشاره به ایجاد محدودیت در مسیرها و شیوع کرونا در کشور از کاهش 85 درصدی در ترددهای محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار خبر داد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
صبح توس,
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: تردد خودرو در جادههای سبزوار از چهارم فروردین امسال تاکنون ۸۵ درصد کاهش یافته است.
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای سبزوار ادامه داد: میانگین تردد خودروهای ثبت شده در محورهای ارتباطی سبزوار پارسال در این مدت روزانه ۹۷ هزار دستگاه بوده که این میزان امسال ۸۵ درصد کاهش یافته است.
اسماعیل نصرآبادی، معاون فرماندار سبزوار نیز در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس و حفظ سلامت شهروندان، ورود خودروهای غیربومی و غیرساکن به شهرستان سبزوار ممنوع شده است.
وی همچنین به مصوبه کشوری اشاره کرد و اظهار داشت: براساس این مصوبه خودروهای غیرمقیم در صورت ورود به شهرستان سبزوار ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف میشود.
نصرآبادی تاکید کرد: تمامی ورودیهای اصلی و فرعی بسته شده و خودروها در محل ورودی ترمینال و میدان خلیج فارس مورد پایش و بررسی قرار میگیرند.
معاون فرماندار سبزوار در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت تصریح کرد: بهمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس به دنبال ممنوعیت حضور شهروندان در روز ۱۳ فروردین ماه در تفرجگاهها و مکانهای تفریحی هستیم.
وی در پایان عنوان کرد: از مردم فهیم شهرستان سبزوار درخواست میکنیم بهمنظور قطع زنجیره انتقال این بیماری در منازل خود بمانند و به هشدارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه کنند.
انتهای پیام/
,
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: تردد خودرو در جادههای سبزوار از چهارم فروردین امسال تاکنون ۸۵ درصد کاهش یافته است.
,
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای سبزوار ادامه داد: میانگین تردد خودروهای ثبت شده در محورهای ارتباطی سبزوار پارسال در این مدت روزانه ۹۷ هزار دستگاه بوده که این میزان امسال ۸۵ درصد کاهش یافته است.
,
اسماعیل نصرآبادی، معاون فرماندار سبزوار نیز در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس و حفظ سلامت شهروندان، ورود خودروهای غیربومی و غیرساکن به شهرستان سبزوار ممنوع شده است.
,
وی همچنین به مصوبه کشوری اشاره کرد و اظهار داشت: براساس این مصوبه خودروهای غیرمقیم در صورت ورود به شهرستان سبزوار ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف میشود.
,
نصرآبادی تاکید کرد: تمامی ورودیهای اصلی و فرعی بسته شده و خودروها در محل ورودی ترمینال و میدان خلیج فارس مورد پایش و بررسی قرار میگیرند.
,
معاون فرماندار سبزوار در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت تصریح کرد: بهمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس به دنبال ممنوعیت حضور شهروندان در روز ۱۳ فروردین ماه در تفرجگاهها و مکانهای تفریحی هستیم.
,
وی در پایان عنوان کرد: از مردم فهیم شهرستان سبزوار درخواست میکنیم بهمنظور قطع زنجیره انتقال این بیماری در منازل خود بمانند و به هشدارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه کنند.
,
انتهای پیام/
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه