"ولایتی" از کرونا بهبود یافت

"ولایتی" از کرونا بهبود یافت
علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری که روز ۲۲ اسفند براثر ابتلا کرونا در قرنطینه خانگی بود، بهبود یافته و حال عمومی وی خوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از نزدیکان علی‌اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از بهبودی وی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: آقای ولایتی دوران نقاهت را سپری می‌کنند و به زودی در خدمت کادر درمانی کشور خواهند بود.

,

علی‌اکبر ولایتی که با شیوع ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری در حال خدمت به بیماران بود روز پنجشنبه 22 اسفند با بروز علائم خفیف کرونا به قرنطینه خانگی رفت و تحت درمان قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه