وقتی کرونا مادر را برد و کودک ماند! +عکس

وقتی کرونا مادر را برد و کودک ماند! +عکس
نوزاد مبتلا به کرونا پس از ۱۴ روز بستری‌شدن در بیمارستان پیروز رشت بهبود یافت و ترخیص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوزاد مبتلا به کرونا پس از ۱۴ روز بستری‌شدن در بیمارستان پیروز رشت بهبود یافت و ترخیص شد.

برترین‌ها: نوزاد مبتلا به کرونا پس از ۱۴ روز بستری‌شدن در بیمارستان پیروز رشت بهبود یافت و ترخیص شد.

اما متاسفانه مادر وی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه