صالحی طی نامه‌ای با تشکر از اهالی رسانه خواستار شد

جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه مدافعان سلامت بیش از گذشته تداوم یابد

جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه مدافعان سلامت بیش از گذشته تداوم یابد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از اهالی رسانه خواستار تلاش بیش از پیش رسانه‌ها در کنار مدافعان سلامت برای عبور از این بحران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در متن نامه سید عباس صالحی آمده است: «با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، یادآور می‌شود که میهن عزیزمان ایران، در یک ماه و نیم اخیر با ابتلای دشواری مواجه است که تاریخ ایران بلکه جهان در یک قرن اخیر به خاطر نداشته و ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دوره سخت، همکاران خوب رسانه‌ای اعم از مدیران و خبرنگاران ملی و استانی در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و تولید محتوای مناسب این دوره پویش عظیم رسانه‌ای داشته و دارند.

اینجانب از تمامی ایشان سپاس ویژه خود را ابراز می‌دارم. با اهتمام آنان، هم‌اکنون موضوعات گوناگون مورد نیاز آموزشی، بهداشتی و.... با شناخت هموطنان همراه است و آمادگی روانی و اجتماعی عمومی رو به افزایش است. نمونه‌های آن را در موضوعات مشارکت مردم در خودداری از سفرهای نوروزی (که با ۶۰ تا بیش از ۸۰ درصد کاهش نسبت به سال قبل همراه بود) و نیز در همراهی آنان با طرح “فاصله‌گذاری اجتماعی” مشهود و عیان است. بی‌تردید در این آگاهی و همراهی عموم، سهم رسانه‌های کشور بسیار جدی و اساسی بوده است.

اینجانب، بار دیگر از این “جهاد رسانه‌ای” در سطح ملی و استانی تقدیر داشته و انتظار آن دارم که این همگامی با جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تدوام یابد و در فرصتی نزدیک، ایران امن، سالم و مقتدر را در فرا راه خویش داشته باشیم».

,

در این دوره سخت، همکاران خوب رسانه‌ای اعم از مدیران و خبرنگاران ملی و استانی در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و تولید محتوای مناسب این دوره پویش عظیم رسانه‌ای داشته و دارند.

اینجانب از تمامی ایشان سپاس ویژه خود را ابراز می‌دارم. با اهتمام آنان، هم‌اکنون موضوعات گوناگون مورد نیاز آموزشی، بهداشتی و.... با شناخت هموطنان همراه است و آمادگی روانی و اجتماعی عمومی رو به افزایش است. نمونه‌های آن را در موضوعات مشارکت مردم در خودداری از سفرهای نوروزی (که با ۶۰ تا بیش از ۸۰ درصد کاهش نسبت به سال قبل همراه بود) و نیز در همراهی آنان با طرح “فاصله‌گذاری اجتماعی” مشهود و عیان است. بی‌تردید در این آگاهی و همراهی عموم، سهم رسانه‌های کشور بسیار جدی و اساسی بوده است.

اینجانب، بار دیگر از این “جهاد رسانه‌ای” در سطح ملی و استانی تقدیر داشته و انتظار آن دارم که این همگامی با جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تدوام یابد و در فرصتی نزدیک، ایران امن، سالم و مقتدر را در فرا راه خویش داشته باشیم».

,

در این دوره سخت، همکاران خوب رسانه‌ای اعم از مدیران و خبرنگاران ملی و استانی در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و تولید محتوای مناسب این دوره پویش عظیم رسانه‌ای داشته و دارند.

,

اینجانب از تمامی ایشان سپاس ویژه خود را ابراز می‌دارم. با اهتمام آنان، هم‌اکنون موضوعات گوناگون مورد نیاز آموزشی، بهداشتی و.... با شناخت هموطنان همراه است و آمادگی روانی و اجتماعی عمومی رو به افزایش است. نمونه‌های آن را در موضوعات مشارکت مردم در خودداری از سفرهای نوروزی (که با ۶۰ تا بیش از ۸۰ درصد کاهش نسبت به سال قبل همراه بود) و نیز در همراهی آنان با طرح “فاصله‌گذاری اجتماعی” مشهود و عیان است. بی‌تردید در این آگاهی و همراهی عموم، سهم رسانه‌های کشور بسیار جدی و اساسی بوده است.

,

اینجانب، بار دیگر از این “جهاد رسانه‌ای” در سطح ملی و استانی تقدیر داشته و انتظار آن دارم که این همگامی با جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تدوام یابد و در فرصتی نزدیک، ایران امن، سالم و مقتدر را در فرا راه خویش داشته باشیم».

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه