رئیس اتاق اصناف شهرستان سبزوار:
«کرونا» ۴۰۰ میلیارد تومان به اصناف سبزوار ضرر زد
علی کیانی گفت: شیوع کرونا حداقل ۴۰۰ میلیارد تومان به اصناف شهرستان سبزوار ضرر وارد کرده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کیانی در گفتگو با صبح توس، با اشاره به مصوبه تعطیلی واحدهای صنفی اظهار کرد: در تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری حتی نسبت به سایر شهرستانهای استان عملکرد موفقی داشته و ۹۵ درصد اصناف غیر ضروری سبزوار واحد های صنفی خود را تعطیل کردهاند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,کیانی با بیان اینکه مصوبه تعطیلی اصناف شهرستان سبزوار به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا ۱۶ فروردین ماه بوده است ادامه داد: برای ادامه روند تعطیلی ها در انتظار ابلاغ مصوبه جدید هستیم.
,وی با اشاره به نظارت های ویژه در این ایام تصریح کرد: اینکه واحدهای صنفی واقع در خیابانهای پر تردد سبزوار شامل بیهق، کاشفی و شهید مدرس به صورت یکپارچه تعطیل کردهاند.
,رئیس اتاق اصناف شهرستان سبزوار با تاکید بر اجرای این مصوبه به صورت دقیق ادامه داد: تاکنون ۲۱۰ واحد صنفی سبزوار به دلیل رعایت نکردن مصوبه پملب شدند و حدود ۸۰ درصد این واحد های صنفی در حاشیه شهر قرار گرفته است.
,کیانی اتاق اصناف شهرستان سبزوار ادامه داد:در بحث شیوع کرونا ویروس بیشترین ضرر را اصناف سبزوار را دیده اند و با بررسی های انجام شده، تاکنون حداقل ۴۰۰ میلیارد تومان ضرر مالی به اصناف وارد شده است.
,وی همچنین با بیان اینکه اصناف باید مورد حمایت قرار گیرند تاکید کرد:از مجموع ۲۰ هزار واحد صنفی سبزوار حدود ۷۰ درصد مستأجر هستند و از صاحبان آنها تقاضا کرده ایم که اجاره های اسفند و فروردین ماه تقسیط یا ببخشند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه