نمکی: از بیماران مبتلا به کرونا هزینه دریافت نشود
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامهای به روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور ضمن تاکید بر عدم اخذ وجه از بیماران مبتلا به بیماری کرونا با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، بر استفاده از ظرفیت بیمه سلامت تاکید کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعیدنمکی در نامه به روسای دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرده است: در مورد افرادی که فاقد پوشش بیمه، بی بضاعت و یا اتباع خارجی هستند از محل منابع طرح تحول نظام سلامت محاسبه و در حسابهای بستانکار آن دانشگاه لحاظ شود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه