پلمپ ٦ واحد صنفی متخلف در آزادشهر
رئیس اداره صمت شهرستان آزادشهر گفت: ۶ واحد صنفی که به فعالیت خود اصرار داشتند؛ پلمپ شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، روح الله کوهساری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در بازدید مشترکی که روز گذشته به همراه نماینده فرمانداری، اماکن نیروی انتظامی، رئیس اتاق اصناف از واحدهای صنفی سطح شهرستان آزادشهر داشتیم، ۶ واحد صنفی که شامل تعطیلی صنوف بودند اما همچنان به فعالیت خود ادامه می دادند پلمپ شدند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,وی افزود: بازدید های مشترک این اداره در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد داشت و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه