فرماندار مراوه تپه خبر داد؛
آغاز مبارزه با ملخ مراکشی در مراوه تپه+ تصاویر
امانگلدی ضمیر از آغاز عملیات سمپاشی علیه آفت ملخ مراکشی در اراضی شهرستان مراوه تپه خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، فرماندار مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: آفت ملخ مراکشی هر ساله مراتع شهرستانهای مراوهتپه، گنبدکاووس، آققلا و آزادشهر را مورد هجوم قرار میدهد و همه ساله در فصل خوشهدهی گندم، این آفت دستهجمعی سر از تخم بیرون میآورد و به مراتع و زراعت کشاورزان آسیب میزدند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,امانگلدی ضمیر تصریح کرد: در راستای مبارزه با این آفت، عملیات سمپاشی در مراتع چناران و ساری قمیش این شهرستان با همکاری بخشداری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، دهیاران و دامداران آغاز شده است.
,

,

, انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه