خبرنگار سابق هرمز دعوت حق را لبیک گفت
خبرنگار سابق سایت خبری هرمز روزگذشته پس از یک دوره بیماری،دعوت حق را لبیک گفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، سعید دانشور از عکاسان باسابقه و فعال خبری استان هرمزگان بود که هم اکنون در خبرگزاری میزان استان هرمزگان مشغول فعالیت بود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,سایت خبر هرمز ضمن تسلیت به خانواده معظم دانشور، غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و صبر برای بازماندگان آن مرحوم از پروردگار متعال مسئلت مینمایند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه