مشاور امور خانواده:
قرنطینه، فاصله های اجتماعی میان خانواده ها را کاهش داد
یک مشاور امور خانواده با بیان اینکه والدین نقش بسزایی در کاهش خستگی از دوران قرنطینه دارند گفت: علی رغم شیوع ویروس کرونا و به دلیل ارتباط بیشتر والدین و فرزندان فاصله های اجتماعی میان خانواده کاهش یافته است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احمدی کارشناس و مشاور امور خانواده در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و با خانه نشینی و ایجاد دوران قرنطینه فاصله بین والدین با یکدیگر و بخصوص فاصله والدین با فرزندان به حداقل رسید و اعضای خانواده مدت زمان بیشتری را صرف گفتگو با یکدیگر نموده اند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,وی با بیان اینکه در این دوران فرصت خوبی برای بررسی مشکلات فرزندان و رفتارهای اجتماعی آنان فراهم شده است افزود: در طول این مدت والدین وقت بیشتری دارند تا سخنان فرزندان خود را با دقت گوش دهند و مشکلات انان را بخصوص در دوران نوجوانی مورد بررسی قرار دهند.
,احمدی به افزایش محبت اعضای خانواده ها نسبت به یکدیگر اشاره نمود و ادامه داد: در این بازه زمانی عطوفت میان اعضای خانواده ها بیشتر شده است و کودکان نیز از آرامش بیشتری برخوردار هستند.
,به گفته وی گذر از دوران قرنطینه با مهر و محبت اعضای خانواده به یکدیگر آسان تر می شود و تحمل سختی ها را نیز بیشتر می کند.
,این کارشناس امور خانواده با تاکید بر اینکه پس از عبور از دوران قرنطینه ارتباط و تعامل والدین با فرزندان باید بیش از گذشته باشد، افزود: این دوران می تواند آغازی بر پایان تنش های درون خانواده و بخصوص پایانی بر مشاجره های والدین و فرزندان باشد که درک متقابل بیشتری را در میان آنان رقم می زند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه