رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد؛
مرگ 33 بیمار مبتلا به کویید19در سیستان و بلوچستان/تعداد مبتلایان به کرونا در استان به ٣٩۶ نفر رسید
سید محمد هاشمی شهری گفت: موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در سیستان و بلوچستان با رشد چشمگیر در چند روز اخیر به ٣٩۶ نفر رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: تا ظهر امروز یکشنبه بیست و چهارم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در سیستان و بلوچستان با ١٢ مورد جدید به ٣٩۶ نفر رسید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی افزود: از مجموع بیماران با آزمایش مثبت کرونا تا کنون ٢٣١ نفر پس از دریافت درمان های تخصصی بهبود یافته اند.
هاشمی شهری با اشاره به اینکه آمار متوفیان استان با نتیجه مثبت آزمایشگاهی کرونا ٣٣ نفر است، اذعان کرد: تعداد موارد مثبت در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ٢۶٨ نفر، در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه زابل ٩٣ نفر و در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر ٣۵ نفر می باشد.
وی ادامه داد: تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد که شامل انواع عفونت های ویروسی، میکروبی، بیماری های التهابی و موارد مشکوک به کرونا می باشند نیز تا این روز به ١٧٠٢ نفر رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: خوشبختانه ۱٣۵۴ نفر از مجموع بیماران تنفسی حاد نیز از بیمارستان ترخیص شده اند امّا ١۵٩ نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.
, هاشمی شهری با اشاره به اینکه آمار متوفیان استان با نتیجه مثبت آزمایشگاهی کرونا ٣٣ نفر است، اذعان کرد: تعداد موارد مثبت در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ٢۶٨ نفر، در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه زابل ٩٣ نفر و در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر ٣۵ نفر می باشد.
وی ادامه داد: تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد که شامل انواع عفونت های ویروسی، میکروبی، بیماری های التهابی و موارد مشکوک به کرونا می باشند نیز تا این روز به ١٧٠٢ نفر رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: خوشبختانه ۱٣۵۴ نفر از مجموع بیماران تنفسی حاد نیز از بیمارستان ترخیص شده اند امّا ١۵٩ نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه