با تشدید ویروس کرونا؛

پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی سه ماه به تعویق افتاد

پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی سه ماه به تعویق افتاد
پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی با توجه به شیوع ویروس کرونا با دستور رئیس جمهور سه ماه به تعویق افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و مشکلاتی که برای اقشار مختلف ایجاد شد بسیاری از کارفرمایان در کسب و کارهای خود گرفتار مشکل شدند بر همین اساس دکتر روحانی به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دستور داد تمهیداتی برای پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی آنان در نظر بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنابراین قرار شد پرداخت این حق بیمه در ماههای اسفند، اردیبهشت و فروردین به تأخیر بیافتد و دیگر کارفرمایان ملزم به پرداخت آن طی این مدت نیستند.

, ماههای,

به گزارش خبرگزاری مهر بر همین اساس پس از این مدت کارفرمایان نیز می‌توانند به تدریج و تا پایان سال نسبت به پرداخت حق بیمه ابن سه ماه اقدام کنند.

, ابن]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه