درگذشت سیامک شایقی بر اثر سرطان؛
سیامک شایقی کارگردان سینما و تلویزیون درگذشت
سیامک شایقی کارگردان سینما پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک شایقی کارگردان سینما پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان صبح امروز ۲۷ فروردین در بیمارستان درگذشت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,این کارگردان سینما از روز شنبه ۲۳ فروردین به کما رفته و در بیمارستان بستری بود.
,سیامک شایقی ساخت فیلمهای خاطرهانگیزیا از جمله «جهزیهای برای رباب»، «در کمال خونسردی» و «باغ فردوس پنج بعدازظهر». «مادرم گیسو»، «خواب زمستانی»، «ماه در جنگل»، «ابرهای ارغوانی»، «ستاره و الماس» و «شراره» را در کارنامه کاری خود دارد.
]
ارسال دیدگاه