جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش:
هیچ مورد مشکوک به کرونا در ناوهای ارتش در آبهای آزاد نداشته ایم
جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: هیچ مورد مشکوک و مثبت به کرونا در ناوهای ارتش در ماموریت های برون مرزی همچون خلیج عدن و تنگه باب المندب نداشتیم.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیردریادار دوم ستاد جلیل مقدم در گفتگویی در پاسخ به این سوال که «با توجه به شیوع کرونا تمهیدات نیروی دریایی ارتش برای جذب سرباز و نظارت بر ناوگروههای اعزامی به دریاهای آزاد چگونه است؟» بیان کرد: یکی از اقدامات داخل سازمانی در ناوگان جنوب ایجاد ۶ مرکز قرنطینهای با ۲ هزار تخت برای سربازان و درجه دارانی که به مرخصی یا جدید جذب شدهاند در نظر گرفتهایم این مراکز قرنطینهای از شمال خلیج فارس که پایگاه دریایی ارتش در خرمشهر قرار دارد تا پسا بندر که پایگاه منطقه سوم نیروی دریایی ارتش است را شامل میشود.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور ماهانه اقدام به سربازگیری میکند که تمامی سربازان از هر نقطه از کشور که وارد نیروی دریایی میشود پس از معاینات اولیه توسط پزشک نداجا به مدت ۱۴ روز در این مراکز قرنطینه میشوند و بعد از طی کردن دوران قرنطینه وارد نیروی دریایی و حتی فضای شهری خواهند شد.
مقدم با بیان اینکه طی این مدت حتی یک مورد ابتلاء به کرونا در مجموعه ناوگان جنوب کشور نداشتهایم، اظهارداشت: حتی در یگان شناوری ارتش که محیطی کوچک با تعداد نیروی زیاد است تا کنون با توجه به مأموریتهای محوله در خلیج عدن و تنگه باب المندب و آبهای آزاد یک مورد مشکوک به کرونا نداشتهایم.
وی افزود: به مردم استان این اطمینان را میدهیم هر سرباز یا مهناوی و درجه داری که جذب نیروی دریایی ارتش میشوند حتماً قرنطینه میشوند.
منبع: مهر
,
وی عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور ماهانه اقدام به سربازگیری میکند که تمامی سربازان از هر نقطه از کشور که وارد نیروی دریایی میشود پس از معاینات اولیه توسط پزشک نداجا به مدت ۱۴ روز در این مراکز قرنطینه میشوند و بعد از طی کردن دوران قرنطینه وارد نیروی دریایی و حتی فضای شهری خواهند شد.
مقدم با بیان اینکه طی این مدت حتی یک مورد ابتلاء به کرونا در مجموعه ناوگان جنوب کشور نداشتهایم، اظهارداشت: حتی در یگان شناوری ارتش که محیطی کوچک با تعداد نیروی زیاد است تا کنون با توجه به مأموریتهای محوله در خلیج عدن و تنگه باب المندب و آبهای آزاد یک مورد مشکوک به کرونا نداشتهایم.
وی افزود: به مردم استان این اطمینان را میدهیم هر سرباز یا مهناوی و درجه داری که جذب نیروی دریایی ارتش میشوند حتماً قرنطینه میشوند.
منبع: مهر
,
وی عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور ماهانه اقدام به سربازگیری میکند که تمامی سربازان از هر نقطه از کشور که وارد نیروی دریایی میشود پس از معاینات اولیه توسط پزشک نداجا به مدت ۱۴ روز در این مراکز قرنطینه میشوند و بعد از طی کردن دوران قرنطینه وارد نیروی دریایی و حتی فضای شهری خواهند شد.
,
مقدم با بیان اینکه طی این مدت حتی یک مورد ابتلاء به کرونا در مجموعه ناوگان جنوب کشور نداشتهایم، اظهارداشت: حتی در یگان شناوری ارتش که محیطی کوچک با تعداد نیروی زیاد است تا کنون با توجه به مأموریتهای محوله در خلیج عدن و تنگه باب المندب و آبهای آزاد یک مورد مشکوک به کرونا نداشتهایم.
,
وی افزود: به مردم استان این اطمینان را میدهیم هر سرباز یا مهناوی و درجه داری که جذب نیروی دریایی ارتش میشوند حتماً قرنطینه میشوند.
,
منبع: مهر
,
انتهای پیام/
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه