فرمانده انتظامی هرمزگان:
۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
جعفری از شناسایی و کشف ۷۸ هزار لیتر گازوییل قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد : در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه مایه ملی ، ماموران انتظامی شهرستان میناب ، سیریک وخمیر موفق شدند طی سه عملیات جداگانه ضمن پاکسازی دو محل دپو و توقیف دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق ۷۸ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف نمایند .
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,وی افزود: با تلاش ماموران سختکوش استان در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر از عوامل قاچاق سوخت شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
,این مقام انتظامی استان ارزش ریالی سوخت های قاچاق مکشوفه در مدت یاد شده را ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه