در پیامی صورت گرفت؛
تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از مدیریت علی لاریجانی درمجلس
آیت الله مکارم شیرازی ۱۲ سال مدیریت راهگشای لاریجانی در مجلس را منشأ خدمات فراوان دانست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی، رئیس قوه مقننه از مدیریت راهگشا و خدمات وی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,در متن پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی آمده است:
,بسم الله الرحمن الرحیم
,
جناب آقای دکتر علی لاریجانی (دامت تاییداته)
با اهدا سلام و تحیت؛
,
جنابعالی در مدیریت دوزاده ساله مجلس، خدمات فراونی به قوه مقننه داشته اید و نظرات شما در بسیاری از مسائل سیاسی کشور راهگشا بود.
,اینجانب به نوبه خود از زحمات شما تشکر کرده و امیدوارم از وجودتان در نهادهای مهم کشور استفاده شود.
,همیشه موفق باشید.
,انتهای پیام/ک
]
ارسال دیدگاه